Smluvní pojišťovny

Jsme smluvním partnerem všech pojišťoven

Pomůžeme vám s vyřízením pojistné události

Klikněte na logo pojišťovny pro více informací

Kooperativa logo
ČPP logo
GENERALI logo
Allianz logo
UNIQA logo
AXA logo
ČSOB POJIŠŤOVNA logo
SLAVIA POJIŠŤOVNA logo
direct pojišťovna logo
Wüstenrot logo
VZP logo
HVP logo
PILLOW logo

FAQ - Často kladené otázky

Jak určujeme rozsah poškození?

Rozsah poškození závisí na průběhu bouřky s krupobitím - někdy mají vozy poškozené pouze střechy (třeba i tisíci důlky), někdy je poškozena jen boční strana vozu (způsobené prudkým větrem během bouřky). I v rámci jedné kalamity jsou poškození vozů rozdílná.

Rozsah poškození dělíme na tři kategorie:

  • Lehce poškozeno: do 200 důlků
  • Středně poškozeno: do 500 důlků
  • Těžce poškozeno: nad 700 důlků

Před určením rozsahu poškození vůz pečlivě omyjeme, a pak označíme jednotlivé důlky a jejich počet.

Jak opravujeme poškození?

Poškozená vozidla opravíme metodou PDR (paintless dent repair) – odstranění důlků bez nutnosti lakování. Důlky a prohlubně jsou na karoserii vytlačeny zpět do roviny. Aby byl důlek na milimetry dobře vidět, používáme speciální lampu a odrazovou desku (dentreflektor). Poté nastupují naši specialisté – mistři ve svém oboru – za pomoci speciálních nástrojů vyhladí důlek zpět do roviny. Pracujeme s těmi nejlepšími techniky, kteří mají letité zkušenosti s opravou důlků všech velikostí.

Kolik oprava stojí?

Cenu určujeme podle počtu důlků a jejich velikostí. Při určení ceny se orientujeme dle smluvních ceníků s jednotlivými pojišťovnami. Výsledkem výpočtu je cena, kterou za opravu akceptuje vaše pojišťovna. Vy nám za opravu hradíte pouze spoluúčast.

Za jak dlouho budu mít svůj vůz zpět?

Délka opravy závisí na rozsahu škody. Většinu oprav stihneme do 1 či 2 pracovních dní. Skutečný rozsah škody a počet důlků zjistíme až po nasvícení speciální lampou. O délce opravy vás budeme neprodleně informovat, abyste se dle toho mohli zařídit.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zavolejte nám. My s vámi domluvíme termín opravy a od vás posléze budeme potřebovat pouze číslo pojistné události - to zjistíte u své pojišťovny.

Jak získám číslo pojistné události?

Číslo získáte od své pojišťovny. My vám však rádi pomůžeme se zdárným vyřízením celé pojistné události - domluvíme termín opravy co nejblíž vašemu bydlišti.

Kde mi vozidlo opraví?

Rádi vám vozidlo opravíme na našich pobočkách v Praze a Bratislavě či u jednoho z našich více než 600 smluvních autodealerů či autoservisů.

Co vše potřebujete k nahlášení pojistné události?

K nahlášení pojistné události si připravte - číslo pojistné smlouvy, která se vztahuje k poškozenému vozidlu, údaje o řidičovi v době vzniku škody, údaje o vozidle (SPZ, VIN, značka, rozsah škody, stáří, atp.) a vaše kontaktní údaje.

Kontaktujte nás

}

Po - pá: 8:00 - 17:00

Auto QliniQ s.r.o.

Křivenická 863/50

181 00 Praha 8

IČO: 27169642

DIČ: CZ27169642

VOP

GDPR