Detailing

Profesionální ochrana exteriérů a interiérů řadou SUPAGARD

Kontaktujte nás

Máte otázky? Ozvěte se nám na naši bezplatnou linku dostupnou 24/7. Provedeme vás celým procesem a domluvíme opravu přímo u vašeho dealera. Vše vyřídíme během několika málo minut.

Řešení profesionálů

Společnost Supagard vznikla v roce 1988 a od té doby se ve Spojeném království stala jedničkou mezi dodavateli profesionálně aplikovaných výrobků na ochranu laku a interiéru automobilů. Její výrobky přinášejí skutečnou hodnotu zákazníkům z řad majitelů nových i starších vozů – díky jejich používání vypadá vaše auto stejně dobře jako v den nákupu vozu.

Technologie Bionic značky Supagard je jedničkou na trhu a byla vyvinuta na ochranu laku, textilií a kůže s doživotní zárukou.

Ochrana Supagard zachová vašemu vozu tentýž skvělý vzhled, jaký měl při nákupu, a pomáhá udržet jeho hodnotu pro případ, že jej budete chtít prodat.

Supagard Professional

Supagard je britský lídr na trhu profesionálně aplikovaných kvalitních produktů pro péči o automobil. Je schválen většinou předních výrobců automobilů. Náš komplexní sortiment zahrnuje ochranu barev, ochranu tkanin, ochranu vinylů, péči o kůži, zotavení klíčů a bezpečnostní značení. Naše produkty nabízejí prvotřídní ochranu a hodnotu pro nové i ojeté vozidla.

Sada Supaguard 365

Sada Supagard 365 byla speciálně nakonfigurována tak, aby obsahovala všechny čisticí a ochranné prostředky, které budete potřebovat, abyste udrželi svůj vůz jako nový. Produkty Supagard jsou plně kompatibilní s povrchovou úpravou karoserie i interiérem vašeho vozu. Proto jej můžete umývat a čistit tak často, jak uznáte za vhodné.

Následná péče

Poté, co naši vyškolení technici profesionálně aplikují ochranu Supagard na váš vůz, vám poskytneme řadu výrobků pro následnou péči, které vašemu vozidlu zachovají lesk i dlouho poté. Vzhledem k velkému množství voskových a lešticích výrobků na trhu je rozumné používat výrobky pro následnou péči o vozidlo. Díky budou mít povrchy vašeho auta stále vzhled nového vozu.

Naše ucelená řada výrobků následné péče Supagard byla speciálně vytvořena k udržování vozidla v trvale dokonalém stavu. Auto můžete umývat a čistit tak často, jak je třeba. Máte totiž jistotu, že výrobky následné péče Supagard jsou zcela kompatibilní s vašimi systémy na ochranu laku, interiéru a skel.

NOVINKA

PÍŠEME NOVÉ KAPITOLY V OCHRANĚ LAKU

Společnost Supagard s potěšením oznamuje uvedení na trh Bionic Technology, řady produktů určených k zajištění špičkové ochrany.
Tuto technologii lze definovat jako „mimořádně silnou, schopnou a vytrvalou“.

Ochrana exteriéru

Politura 365 společnosti Supagard byla vyvinuta tak, aby vzdorovala nejrůznějším klimatickým podmínkám. Odolná a vysoce lesklá ochranná bariéra se naváže na lak, uzamkne jeho povrch a chrání ho tak před škodlivými UV paprsky, kyselým deštěm a znečištěným ovzduším.

Péče o sklo

Prostředek Supagard SupaVision na sklo s technologií Bionic používá novou technologii průhledné, nepřilnavé vrstvy na sklo pro zajištění nepřekonatelné viditelnosti za všech podmínek na dobu až 6 měsíců. Při profesionální aplikaci na čelní, boční nebo zadní skla vašeho vozidla výrazně zvýší denní i noční viditelnost při řízení v dešti nebo při sněžení.

Ochrana textilií

Každé vlákno čalounění sedadel a koberců je pokryto ochrannou politurou, která usnadňuje odstraňování nečistot a rozlitých tekutin. Zabraňuje tak vzniku skvrn a zároveň chrání strukturu materiálu, čímž zachovává jeho vzhled.

Ochrana kol

Pokud je necháte nechráněné, vaše kola se mohou velmi rychle poškodit. Pozor na prach z brzd, silniční sůl, špínu a bláto. Ti všichni mohou poškodit lak a případně i samotné kolo.

Sada Supagard 365

Sada Supagard 365 byla speciálně nakonfigurována tak, aby obsahovala všechny čisticí a ochranné prostředky, které budete potřebovat, abyste udrželi svůj vůz stále jako nový. Produkty Supagard jsou plně kompatibilní s povrchovou úpravou karoserie i interiérem vašeho vozu a můžete ho proto umývat a čistit tak často, jak uznáte za vhodné.

Ochrana kůže

Ochranný prostředek s technologií Bionic značky Supagard na kožené povrchy kryje a chrání povrchy ve vozidlech s koženými interiéry před potřísněním kapalinami na bázi vody a oleje a zabarvením od oděvů, aniž by nepříznivě ovlivnil poddajnost a lesk koženého materiálu.

Ceník Auto QliniQ – Praha 8 Čimice

BIONIC POLYSILAZANE EXTRA – KERAMICKÝ NÁTĚR

  • vnější čištění automobilu, včetně dveří i kol
  • odstraňovač dehtu, odstraňovač hmyzu, hliněná tyčinka, předčištění povrchu aplikace keramiky
  • 5ti letá garance kvality

20 000 Kč

Supagard Supavision

  • vyčištění oken, následná aplikace nátěru
  • lze kombinovat pouze s BIONIC POLYSILAZANE EXTRA – KERAMICKÝ NÁTĚR

3 000 Kč

Supagard IMPREGNACE koženého interiéru

  • vnitřní čištění interiéru
  • odstranění skvrn
  • aplikace přípravku Supagard leather cleaning
  • aplikace přípravku Supagard na tzv. konzervaci kůže

3 500 Kč

Ochrana vnitřní textilie

  • vnitřní čištění textilie, následná impregnace
  • sedadla, koberce, podlahový koberec, kufr
  • lze kombinovat pouze s BIONIC POLYSILAZANE EXTRA – KERAMICKÝ NÁTĚR

1 500 Kč

Supagard polymer 365, záruka 1 rok

  • tato aplikace chrání barvu vašeho laku a přináší mu extra lesk
  • lze kombinovat pouze s BIONIC POLYSILAZANE EXTRA – KERAMICKÝ NÁTĚR

1 000 Kč

Plastová a gumová čerň

  • nezahrnuje aplikaci plastových a gumových částí dveří

800 Kč

Vnitřní čištění, PLASTIC & VINYL PROTECTOR

  • intenzivní čištění, následná aplikace přípravku Supagard plastic gard

800 Kč

Sanity systém – čištění ozonem

1 500 Kč

32 500 Kč

Pomůžeme vám s vyřízením pojistné události

Jsme smluvním partnerem všech pojišťoven

Klikněte na logo pojišťovny pro více informací

Kooperativa logo
ČPP logo
GENERALI logo
Allianz logo
UNIQA logo
AXA logo
ČSOB POJIŠŤOVNA logo
SLAVIA POJIŠŤOVNA logo
direct pojišťovna logo
Wüstenrot logo
VZP logo
HVP logo
PILLOW logo

Spolupracujeme i s leasingovými společnostmi

ARVAL BNP PARIBAS GROUP logo
ALD Automotive logo
ČSOB Leasing logo
BusinessLease logo
LeasePlan logo

FAQ - Často kladené otázky

Jak určujeme rozsah poškození?

Rozsah poškození závisí na průběhu bouřky s krupobitím - někdy mají vozy poškozené pouze střechy (třeba i tisíci důlky), někdy je poškozena jen boční strana vozu (způsobené prudkým větrem během bouřky). I v rámci jedné kalamity jsou poškození vozů rozdílná.

Rozsah poškození dělíme na tři kategorie:

  • Lehce poškozeno: do 200 důlků
  • Středně poškozeno: do 500 důlků
  • Těžce poškozeno: nad 700 důlků

Před určením rozsahu poškození vůz pečlivě omyjeme, a pak označíme jednotlivé důlky a jejich počet.

Jak opravujeme poškození?

Poškozená vozidla opravíme metodou PDR (paintless dent repair) – odstranění důlků bez nutnosti lakování. Důlky a prohlubně jsou na karoserii vytlačeny zpět do roviny. Aby byl důlek na milimetry dobře vidět, používáme speciální lampu a odrazovou desku (dentreflektor). Poté nastupují naši specialisté – mistři ve svém oboru – za pomoci speciálních nástrojů vyhladí důlek zpět do roviny. Pracujeme s těmi nejlepšími techniky, kteří mají letité zkušenosti s opravou důlků všech velikostí.

Kolik oprava stojí?

Cenu určujeme podle počtu důlků a jejich velikostí. Při určení ceny se orientujeme dle smluvních ceníků s jednotlivými pojišťovnami. Výsledkem výpočtu je cena, kterou za opravu akceptuje vaše pojišťovna. Vy nám za opravu hradíte pouze spoluúčast.

Za jak dlouho budu mít svůj vůz zpět?

Délka opravy závisí na rozsahu škody. Většinu oprav stihneme do 1 či 2 pracovních dní. Skutečný rozsah škody a počet důlků zjistíme až po nasvícení speciální lampou. O délce opravy vás budeme neprodleně informovat, abyste se dle toho mohli zařídit.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zavolejte nám. My s vámi domluvíme termín opravy a od vás posléze budeme potřebovat pouze číslo pojistné události - to zjistíte u své pojišťovny.

Jak získám číslo pojistné události?

Číslo získáte od své pojišťovny. My vám však rádi pomůžeme se zdárným vyřízením celé pojistné události - domluvíme termín opravy co nejblíž vašemu bydlišti.

Kde mi vozidlo opraví?

Rádi vám vozidlo opravíme na našich pobočkách v Praze a Bratislavě či u jednoho z našich více než 600 smluvních autodealerů či autoservisů.

Co vše potřebujete k nahlášení pojistné události?

K nahlášení pojistné události si připravte - číslo pojistné smlouvy, která se vztahuje k poškozenému vozidlu, údaje o řidičovi v době vzniku škody, údaje o vozidle (SPZ, VIN, značka, rozsah škody, stáří, atp.) a vaše kontaktní údaje.

Kontaktujte nás

}

Po - pá: 8:00 - 17:00

Auto QliniQ s.r.o.

Křivenická 863/50

181 00 Praha 8

IČO: 27169642

DIČ: CZ27169642

VOP

GDPR